Blog

Zlepšete své podnikání a marketing

15.3.2017
Marketingová Automatizace je mocným nástrojem, který umožňuje dělat skutečně personalizovaný marketing, například cílené zasílání zpráv na základě akcí návštěvníka na webových stránkách, což je daleko účinnější než nevyžádaný spam.
11.3.2017
Schválně, jaké pocity ve vás vyvolává samotný termín Marketingová Automatizace? Je to podle vás něco "neosobního" nebo
8.3.2017
Zkušení zahraniční marketéři se v současnosti nezabývají pouze reklamou, ale také tím, jak získané zájemce udržet ve hře, obhospodařovat, bodovat a analyzovat. To jim umožňuje maximalizovat dopad jejich marketingových činností v nových...
1.3.2017
Děláte všechno pro to, abyste získali zájemce o vaši nabídku? Pokud se již někdo zajímá o vaše výrobky a služby, máte zčásti vyhráno. Ale opravdu jen z části. Čtyři lidé z pěti totiž nejsou připraveni okamžitě uzavřít smlouvu nebo něco koupit. Co...
26.2.2017
Mění automatizace marketingu svět marketingu? Zcela určitě ano! Obrovské množství informací dostupných on-line na internetu a na sociálních sítích zásadně změnilo způsob, jak zákazníci hledají řešení svých problémů a nakupují.
21.2.2017
Možná jste ty výrazy již zaslechli. Inbound marketing a outbound marketing. Co však znamenají? A jaký je tedy mezi těmito způsoby marketingu rozdíl? A pokud se liší, tak se samozřejmě hned nabízí další otázka. Který z nich je lepší pro...

Stránky

Zjistěte více o našem řešení