BRAND A BUDOVÁNÍ ZNAČKY

Brand a budování značky

Kupujete telefon nebo iPhone? Pokud telefon, kupujete produkt. Pokud iPhone, kupujete brand, tedy značku. Víte, že i vy můžete mít úspěšný brand, který budou vaši zákazníci milovat?

  • Dobře nastavený brand je pro firmu dlouhodobý přínos.
  • Vše stojí na emoci. Lidé si nekupují to, co děláte. Kupují si proč to děláte.
  • Pomůžeme vám vybudovat oblíbenou, výraznou a silnou značku.

ZÍSKEJTE KONKURENČNÍ VÝHODU

Dobře řízený brand pomáhá udržet žádanou image firmy v mysli potenciálních zákazníků. Značka je součástí výrobků nebo služeb, které jejím prostřednictvím prokazují svoji kvalitu a hodnotu. Když ukážete zákazníkovi dva identické výrobky a jen jeden je „značkový“, bude téměř vždy věřit, že značkový produkt je kvalitnější. Díky dobrému brandu si kolem sebe můžete vybudovat základnu věrných zákazníků, kteří nakupují opakovaně.

STAVTE NA EMOCÍCH

Budování značky je spojeno s emocí. Tou, která se vybaví zákazníkovi při jmenování vaší značky, tou, kterou si s vámi spojí vaši zaměstnanci i širší veřejnost. Odlište se od konkurence a budujte vztah založený na té správné emoci a důvěře. Konzistentní brand building je velmi důležitou součástí strategie vašeho marketingu.

DÁME VÁM MANUÁL NA ŘÍZENÍ EMOCÍ

Základním a nejdůležitějším výstupem spolupráce s vámi je manuál značky, kde popíšeme všechna východiska, doporučení a postupy pro vybudování oblíbené, výrazné a silné značky. Vytvoříme archetyp, který vám nejlépe sedne, a aplikujeme ho do všech oblastí marketingu. Brand totiž není jen grafické ztvárnění loga, barvy a typografie. Ale také to, jakým způsobem komunikujete se svým okolím, jak vás vnímají zákazníci, partneři i zaměstnanci.

ZÍSKEJTE VE SVÉM OBORU JMÉNO

Chtějte profesionální marketing

S Marketingovou kanceláří.cz spolupracujeme dlouhodobě a jsme s její prací i přístupem velmi spokojeni. Zajišťují pro nás vše od menších věcí, jako jsou billboardy až po velké projekty, jako byl například nový web. Díky jejich službám a radám se nám daří efektivně využívat prostředky investované do marketingu a přivádět více zákazníků, než dříve.

Vlastimil Kocanda
Ředitel společnosti
OSP Moravský Krumlov