Brand pro matrace a rošty Ahorn
zavřít a zpět

Brand pro matrace a rošty Ahorn

Firma AHORN, česká společnost vyrábějící prvotřídní rošty, matrace a polštáře s dlouholetou tradicí na tuzemském trhu, za námi přišla s cílem více se prosadit v konkurenčním boji na poli matrací.

Brand inspirovaný zaměstnanci

Jelikož mezi základní hodnoty firmy patří inovace,  otevřenost, neustálá expanze a finanční zabezpečení jejích zaměstnanců, vystavěli jsme nový brand právě na těchto silných základech.

Úspěšná firma se neobejde bez jasného základu, a to ani v marketingu. Proto jsme nejdříve věnovali dostatek času pochopení businessu firmy, jejímu poslání, produktům i klientům. Provedli jsme mystery shopping, vyzpovídali potenciální i stávající zákazníky a vytvořili silný základ pro další směřování společnosti v oblasti marketingu.

Ústředním tématem všeho, co v AHORNu dělají, je kvalitní spánek. Pracují ve dne v noci, vybírají nejlepší materiály a inovují pracovní postupy, abychom se všichni vždy dobře vyspali. Proto jsme pro AHORN vybrali archetyp pečovatele, který chce ostatním za každé situace pomáhat a odvádět pro ně kvalitní práci. Je empatický, přátelský a vždy hledá to nejlepší řešení pro každého člověka zvlášť.

Co AHORN říká?

Vlevo původní logo, vpravo nová úprava s respektem a návazností na existující principy.

Merkantilní tiskoviny

Také merkantilní tiskoviny svým uživatelům pomáhají. Ať už se jedná třeba o blok pro všechny zaměstnance firmy, slohu na podpůrné materiály pro obchodníky nebo klasické vizitky. Vše provází pro AHORN typická červená barva.

Katalog

Nejdůležitějším výstupem pro společnost AHORN je nový katalog, který reagoval na nedostatky svého předchůdce. Jelikož jsme zjistili, že zákazníci se při výběru matrací a roštů nerozhodují podle technických specifikací, kterým většinou nerozumí, ale opravdu řeší nějaký problém, ať už obecného rázu, tedy potřebu dobrého spánku, nebo bolest kloubů po ránu, strávili jsme desítky hodiny vymýšlením vhodné informační architektury.

A na výsledku je to znát. Katalog je přehledný, zaměřuje se na tři základní cílové skupiny, ale nezapomíná ani na konkrétní problémy, třeba časté alergie. Vizuál i text samozřejmě vychází z nově nastaveného brandu.

Pro celkový dojem z katalogu jsme upravili vybavení showroomu společnosti AHORN a vyfotili profesionální fotografie, které nemají v českém spánkovém prostředí konkurenci. Katalog skvěle slouží obchodníkům při prezentaci, prodejcům dává prodejní argumenty a zákazník v něm najde přesně to, co potřebuje.

Fotografie na míru aneb kvalitu je nejlepší ukázat.

AHORN

Společnost AHORN CZ je tradičním českým výrobcem lamelových roštů, matrací a polštářů. Ročně vyrobí přes 140 000 roštů. Sortiment dodává specializovaným prodejnám nábytku, obchodním řetězcům a výrobcům nábytku, zejména do zemí střední Evropy.

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace