4 trendy online marketingu v roce 2016

zavřít a zpět

4 trendy online marketingu v roce 2016

Internetový marketing se vyvíjí rychleji než jakákoli jiná oblast marketingu. Také v minulém roce jsme byli svědky radikálních změn v podstatě u všeho, od online reklamy až po webdesign a UX. Které trendy byste měli očekávat v online marketingu v letošním roce?

1.Více webových stránek se stane responzivními

Od klientů, kterým doporučuji změnit design jejich webových stránek, často slyším námitku, že za rok budou stránky zase zastaralé. A kdo jim to může mít za zlé? Technologie neustále mění svět marketingu. Proto by mělo být již nyní naprostou nutností, aby nové weby měly tzv. responzivní design. Responzivní webová stránka je taková, která se umí přizpůsobit svým designem a strukturou šířce prohlížeče a umožňuje tak uživateli přehlednou podobu na jakémkoliv zařízení, na kterém je načtena, tedy například na mobilu nebo tabletu.

2. SEO se bude stále více týkat obsahového marketingu

Optimalizace vyhledávačů (SEO) se postupem doby vyvinula. Z kdysi manipulativních technik se nyní rozvíjí v něco, co marketingoví specialisté nazývají content marketing, neboli obsahový marketing. Důvodem jsou algoritmy vyhledávačů, které se stávají vyspělejšími a postupně jsou tak schopné rozlišit obsah, který se pokouší pouze využít systém, od obsahu, který je pro konečného uživatele opravdu užitečný. Jak vytvořit a publikovat hodnotný, zajímavý a užitečný obsah je právě záležitost content marketingu.

3. Nadále poroste význam videa

I v roce 2015 byl YouTube jedním z dominantních webů, což je důkazem, že video je zcela klíčové jako obsahová platforma. Tak jak se postupně vyvíjí internet, rozvíjí se i způsoby, jakými vnímáme jeho obsah. Zatímco dlouhodobá úložiště obsahu, například blogy, zůstávají stále klasickým prostředkem content marketingu, video pomáhá zaujmout stále více a více uživatelů. Tomu odpovídají i studie, které dokázaly, že uživatel setrvá na webové stránce, která obsahuje video, průměrně o dvě minuty déle než na stránce bez videa.

4. Design a rychlost budou nezbytností, ne luxusem

Co se týká vývoje webu, je nutno zmínit, že nejhodnotnější webové stránky nejsou jen ty nejlepší po obsahové stránce, ale především ty, které poskytují svůj obsah tím nejefektivnějším způsobem. To znamená, že design vašich stránek a rychlost, s jakou se načítá, hraje pro uživatele klíčovou roli. Jak se bude měnit design starých stránek v roce 2016, uvidíme posun z pouhého poskytování obsahu k poskytování obsahu, který je nejen užitečný, ale i atraktivní po vizuální stránce a rychle se načítá na obrazovce konečného uživatele, bez ohledu na typ zařízení, na kterém ji zobrazuje.

off
Marketingový stratég
Kategorie: 
Online marketing
Dne: 28.4.2016

Chtějte profesionální marketing

Potřebovali jsme propojit webovou prezentaci tradičního brandu zápalek SOLO, který má 175 letou historii, s moderním elektronickým prostředím a zároveň také s novým designem pro celou kategorii "plamenů". Pracovníkům Marketingové Kanceláře se podařilo splnit naše zadání velmi dobře.

Pavel Helešic
ředitel
SOLO MATCHES & FLAMES
11.3.2017
Schválně, jaké pocity ve vás vyvolává samotný termín Marketingová Automatizace? Většině lidí mohou na mysl přijít asociace se slovy mechanický, chladný či neosobní.
26.2.2017
Mění automatizace marketingu svět marketingu? Zcela určitě ano! Obrovské množství informací dostupných on-line na internetu a na sociálních sítích zásadně změnilo způsob, jak zákazníci hledají řešení svých problémů a nakupují.

 

CHCETE NAPLNO VYUŽÍT NOVÝCH TRENDŮ?

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace