BRANDOVÁ KOMUNIKACE PRO GREINER
zavřít a zpět

BRANDOVÁ KOMUNIKACE PRO GREINER

B2B firma Greiner PURtec výrazně posunula svůj byznys díky špičkové marketingové strategii a brandové komunikaci. Vytvořili jsme jednotný systém vizuální komunikace, UX friendly web a katalogy.

Marketingová strategie jako silný základ úspěchu

Společnost Greiner PURtec, která je součástí mezinárodního koncernu Greiner, se zabývá  výrobou izolačních obalů pro akumulační nádrže, topné systémy a čerpadla.

 

Zástupci firmy za námi přišli se záměrem dlouhodobě zkvalitnit a systematizovat svůj marketing, upevnit postavení na trhu, zvýšit počet zákazníků a tržby, podpořit HR. Jako první tedy přišla na řadu podrobná analýza současného stavu a navržení ideální marketingové strategie.

Brand Building aneb nová identita

Nastavit jasnou vizuální komunikaci a podpořit HR bez pořádné firemní identity založené na hodnotách společnosti jednoduše nelze. Greiner PURtec o své klienty pečuje do posledního detailu, zároveň má dlouhodobý potenciál, přichází s inovativním řešením, klade důraz na vymýšlení nových technologických postupů a usnadňování současných montážních metod.

Moderní redesign loga

Při redesignu stávajícího loga (vlevo) jsme kladli důraz na moderní přístupy, responzivitu, návaznost, rozpoznatelnost a širokou aplikovatelnost.

Ucelená vizuální komunikace

Nově nastavený systém vizuální komunikace vychází jak z předchozího stylu, tak z nových brandových doporučení.

 

Merkantilní tiskoviny

Materiály pro interní komunikaci firmy aneb pořádek a přehlednost musí začínat uvnitř firmy.

Reprezentativní komunikace vně firmy. Slohy na dokumenty, firemní papír a vizitky jsou základ.

3D vizualizace a ilustrace

Jak z dlouhodobého hlediska efektivně pracovat s vizualizací produktů? Snadno modifikovatelným a ekonomickým řešením je fotorealistické 3D.

Montážní návody musí být především přehledné a logické. Pro lepší pochopení jsme se proto vydali cestou líbivých ilustrací.

Produktový web

Web Neodul. Landing page pro hlavní produkt společnosti Greiner PURtec.

Prezentace tablet friendly jako silný nástroj pro obchodníky.

7 produktových katalogů

Nová informační architektura včetně snadno pochopitelných návodů formou přehledných ilustrací. Vše ve stylu sebevědomého minimalismu, v anglické a německé jazykové mutaci.

 

7 produktových řad = 7 produktových katalogů pro snadnou aktualizovatelnost, šetření nákladů a dobře cílenou komunikaci.

Zcela nová přehledná informační architektura.

Online propagace

Aby se o novém webu a promyšlených produktech Greiner PURtec dozvěděla také cílová skupina, pro kterou všechny materiály vznikly, navrhli jsme systém online propagace.

Jedním z použitých nástrojů a kanálů jsou PPC reklamy v obsahové síti. Jejich grafická podoba, včetně textace, je přitom pořešena do posledního detailu.

Budoucnost

Během jediného roku 2017 jsme položili základy vizuální komunikace a vytvořili pro firmu klíčové propagační a komunikační materiály. Rok 2018 představuje pro našeho klienta období zásadního rozvoje a splnění dalších cílů.

GREINER PURTEC

Společnost Greiner PURtec je součástí nadnárodního holdingu Greiner. Zabývá se výrobou izolačních materiálů pro nádrže na teplou užitkovou vodu (TUV). Orientuje se jednak na německy mluvící trhy (DACH), kde získala a udržuje dominantní postavení (zaujímá cca 40% tržní podíl), a dále na trh střední a východní Evropy (CEE), kde zaujímá přibližně 25% podíl.

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace