Nový brand, online marketing i katalogy
zavřít a zpět

Nový brand, online marketing i katalogy

Firma AHORN vyrábí prvotřídní rošty, matrace a polštáře s dlouholetou tradicí. My jsme udělali atraktivní branding, grafický manuál i 3 katalogy.

Brand inspirovaný zaměstnanci

Mezi základní hodnoty firmy patří inovace,  otevřenost, neustálá expanze a finanční zabezpečení jejich zaměstnanců.

A na těchto vlastnostech jsme vystavěli nový brand.

Aby tvorba nové identity nebyla dojmologie, vrhli jsme se do analýzy. Věnovali jsme se pochopení businessu firmy, jejímu poslání, produktům i klientům. Provedli jsme mystery shopping, vyzpovídali potenciální i stávající zákazníky. Tak vznikl materiál, který byl oporou pro následující práce.

AHORNu pečuje o váš spánek

Ústředním tématem AHORNu je kvalitní spánek.

Zaměstnanci pracují ve dne v noci, vybírají nejlepší materiály a inovují pracovní postupy pro váš kvalitní spánek. Proto jsme pro AHORN vybrali archetyp pečovatele, který chce ostatním pomáhat a odvádět pro ně kvalitní práci. Je empatický, přátelský a vždy hledá to nejlepší řešení pro každého člověka zvlášť.

Co AHORN říká?

Vlevo původní logo a vpravo je nová úprava s respektem a návazností na existující principy.

Archetyp pečovatele přispěl k redesignu původního loga a inspiroval vznik nového vizuálního stylu. Vytvořili jsme tedy i manuálu, ve kterém je jasně specifikováno jak pracovat s logem, barevností, materiály a písmem.

Značka dýchá ze všech materiálů

Je třeba myslet na každý detail. I merkantilní tiskoviny dotváří osobnost firmy. Ať už se jedná o blok pro všechny zaměstnance, složku na podpůrné materiály pro obchodníky nebo klasické vizitky. Vše provází pro AHORN typická červená barva.

Tři nové katalogy

Nejdůležitějším výstupem pro společnost AHORN jsou nové katalogy, který se výrazně změnili.

Díky naší analýze jsme zjistili, že zákazníci se při výběru matrací a roštů orientují podle potřeb jako kvalitní spánek, bolest kloubů po ránu, specifické alergie...

Strávili jsme desítky hodiny vymýšlením vhodné informační architektury. A na výsledku je to znát. Katalog je přehledný, zaměřuje se na tři základní cílové skupiny, ale nezapomíná ani na konkrétní problémy.

Když vše ladí

Pro celkový dojem z katalogu jsme upravili vybavení showroomu společnosti AHORN a vyfotili profesionální fotografie, které nemají v českém spánkovém prostředí konkurenci. Katalog skvěle slouží obchodníkům při prezentaci, prodejcům dává prodejní argumenty a zákazník v něm najde přesně to, co potřebuje.

AHORN

Společnost AHORN CZ je tradičním českým výrobcem lamelových roštů, matrací a polštářů. Ročně vyrobí přes 140 000 roštů. Sortiment dodává specializovaným prodejnám nábytku, obchodním řetězcům a výrobcům nábytku, zejména do zemí střední Evropy.

27.11.2015
Realizovali jsme linkbuilding pro třetího největšího výrobce dveří v Česku. Díky tomu se jeho web zviditelnil ve vyhledávačích. Přečtěte si, jak jsme postupovali.
31.3.2017
B2B firma GreinerPURtec výrazně zefektivnila svůj business díky špičkové marketingové strategii. Začali jsme od vizuálního stylu a pokračovali až ke katalogu a webu.

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace

 

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.