Jak udržet v marketingu krok s konkurencí i světem?

zavřít a zpět

Jak udržet v marketingu krok s konkurencí i světem?

Trendy v podnikání se mění rychleji, než se zdá. Jak udržovat svou firmu neustále na špičce je v zásadě prosté. Vnímejte ji v širším kontextu a nechte si vyhrazený čas svůj nebo svého týmu na zahrnutí současných trendů do vašich procesů, marketingu nebo nitra firmy.

Nestojíte totiž na pustém ostrově a svět kolem vás se mění. 

Na co je potřeba myslet?

  • Kde stojí svět (ekologie, charita, jednoduše mějte přesah)
  • Kde stojí trh (jaká je vaše konkurence a vaše místo v ní)
  • Novinky a výzkum (inovace materiálů, postupů, procesů...)
  • Kdo jsou vaši zákazníky (persony)
  • V jakém jsou vaši zákazníci momentu z hlediska budování vztahu s vaší značkou (Uvažují teprve zběžně o produktu, který prodáváte? Přemýšlí už o konkrétním typu vašeho produktu? Potřebují servis?)
  • Online je multikanálová komunikace

Jak přistupovat k obsahu, který vytváříte?

Doby, kdy firmy a e-shopy chrlili množství článků, videí a fotek, pomalu odeznívá. Obsahu je všude kolem tolik, že je potřeba trefit se přesně do gusta zákazníků.

Čas planých slov ve webovém nekonečnu je pryč. Nyní je období integrity, konzistence a dobře promyšleného obsahu, který ví na koho, kdy a proč cílí.

Obsah, ať na sítě, do médií, nebo na blog, je potřeba vytvářet přesně, trefně a v kontextu. Musí sloužit nejen zájmům firem, ale především zákazníkům, které má bavit nebo předávat pro ně důležité poselství a emoce. Jaké zvolit téma článku a jak ho vyladit si přečtěte v našich dvou článcích.

 

Jak přemýšlet o obsahu?

  • Obsah je služba pro vaše zákazníky
  • Myslete na zákazníky
  • Buďte jim věrní (20 % obratu tvoří stálí zákazníci)
  • Nechtějte být pro všechny (myslete na své persony)
  • Buďte autentičtí
  • Buďte vidět
  • Myslete na planetu
  • Mluvte, když máte, co říct
  • Experimentujte
  • Zveřejňujte jen to perfektní

Jaké jsou možnosti silného obsahu?

  • • zahájit diskuze na sociálních médiích
  • • budovat důvěru a loajalitu
  • • rozvíjet komunity, které ocení váš brand
  • • reagovat na každodenní životy lidí
  • • udělat ze svých zákazníků ambasadory značky
  • • stát se leaderem
  • • pomáhat lidem v jejich nákupních rozhodnutích
  • • stimulovat obsah vytvářený uživateli a podporovat dialog
  • • propagovat osvědčené postupy
  • • ukazovat, jak používat vaše výrobky

Kam marketing v současné době směřuje?

  • k onlinu a e-commerce 
  • k multikanálové komunikaci
  • k neustálému vyhodnocování
off
Kategorie: 
Marketingová strategie
Dne: 6.8.2020
17.7.2020
Cítíte, že by váš marketing potřeboval novou vzpruhu, ale nevíte přesně, kde začít? 
17.4.2020
Pokud firma neprodává tak, jak plánovala, začne časem snižovat finance na marketing. Nastává čas na změnu taktik, pečlivé přemýšlení o každé položce k výdaji. A utahování opasků. Přemýšlíte, jak efektivně a chytře reagovat?

Zjistěte více o našem řešení

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace

 

Anfrageformular

Hinterlassen Sie uns einen Kontakt

schließen

Füllen Sie die mit * gekennzeichneten Felder aus.

Ihre Daten sind bei uns sicher. Wir werden Sie nicht spammen.