Blog

RÁDI SE S VÁMI PODĚLÍME
O ZKUŠENOSTI

6.8.2020
Trendy v podnikání se mění rychleji, než se zdá. Jak udržovat svou firmu neustále na špičce je v zásadě prosté.
17.7.2020
Cítíte, že by váš marketing potřeboval novou vzpruhu, ale nevíte přesně, kde začít? 
17.4.2020
Pokud firma neprodává tak, jak plánovala, začne časem snižovat finance na marketing. Nastává čas na změnu taktik, pečlivé přemýšlení o každé položce k výdaji. A utahování opasků. Přemýšlíte, jak efektivně a chytře reagovat?
21.2.2018
Možná jste ty výrazy již zaslechli. Inbound marketing a outbound marketing. Co však znamenají? A jaký je tedy mezi nimi rozdíl? A pokud se liší, tak se samozřejmě hned nabízí další otázka. Který z nich je lepší pro získávání zákazníků?
15.3.2017
Marketingová Automatizace je mocným nástrojem, který umožňuje dělat skutečně personalizovaný marketing, například cílené zasílání zpráv na základě akcí návštěvníka na webových stránkách, což je daleko účinnější než nevyžádaný spam.
8.3.2017
Zkušení zahraniční marketéři se v současnosti nezabývají pouze reklamou, ale také tím, jak získané zájemce udržet ve hře, obhospodařovat, bodovat a analyzovat. To jim umožňuje maximalizovat dopad jejich marketingových činností v nových...

Pages