Internetový marketing pro výrobce dveří SOLODOOR
zavřít a zpět

Internetový marketing pro výrobce dveří SOLODOOR

Dá se podpořit prodej dveří dobrým internetovým marketingem? Jsme přesvědčeni o tom, že ano, a výsledky mluví za nás. Výrazný růst počtu návštěvníků webu a zákazníků, kteří si na tomto webu sestaví dveře podle své potřeby, mluví za vše.

Změna webu solodoor.cz

Původní web solodoor.cz vykazoval řadu nedostatků, ať už co se týká struktury webu, jeho obsahu či některých technických záležitostí. Na základě podrobné analýzy jsme proto navrhli novou strukturu homepage, která je pro uživatele přehlednější a lépe je vyzývá k akci. Upravili jsme také konfigurátor dveří. Nasadili jsme podrobné měření pomocí Google Analytics.

Inbound marketing

Jedním z cílů je dlouhodobě budovat značku SOLODOOR a postavit společnost do role partnera, který dokáže pomoci při výběru vhodných dveří. K tomu slouží promyšlená strategie inbound marketingu, kterou jsme navrhli a realizujeme. Součástí je vytvoření zákaznických persón, popsání nákupního rozhodovacího cyklu či publikační kalendář.

Portál odverich.cz

Součástí inbound marketingu je také vytvoření specializovaného portálu o dverich.cz, kde mohou uživatele najít vše, co se týká dveří, bytového designu, údržby či montáže dveří. Pro SOLODOOR zde prezentujeme a doporučujeme jeho výrobky a také získáváme kontakty na potenciální zákazníky.

PPC kampaně a linkbuilding

PPC reklamy jsou jedním ze základních prvků internetového marketingu. Na základě sofistikované analýzy klíčových slov jsme navrhli PPC kampaně pro Google AdWords i Seznam Sklik. Daří se nám dlouhodobě zvyšovat efektivitu kampaní, čili přivádět více návštěvníků za nižší cenu za proklik. Zajišťujeme také linkbuilding.

SOLODOOR

SOLODOOR je jednou z největších českých firem zabývající se výrobou interiérových dveří a zárubní.

Vyjádření zákazníka

Marketingová kancelář.cz pro nás zajišťovala internetový marketing od PPC kampaní přes SEO analýzy až po tvorbu specializovaného portálu o dveřích. Díky výborné spolupráci s nimi se nám podařilo nastavit ucelený systém online marketingu, který přivádí zákazníky.

Martin Dozrál
generální ředitel
Chcete také uspět? Napište nám

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace