Jak dobře vybrat a používat reklamní předměty

zavřít a zpět

Jak dobře vybrat a používat reklamní předměty

Každý dostává rád dárky. A vaši zákazníci a potenciální zákazníci nejsou výjimkou. Víte, jak dobře vybrat reklamní předměty?

Malý dárek může pomoci k tomu, aby si vás lépe zapamatovali a měli jste u nich o něco otevřenější dveře.

Jaký reklamní dárek se však hodí pro jakou příležitost a jaké zákazníky?

Reklamní zboží se dá počítat na desítky tisíc, od propisek po ručníky s vyšívaným logem. Nabídka je opravdu široká a vždy je potřeba správně zvolit nejen druh, ale také kvalitu, provedení a vhodnost. Zamyslete, komu jsou reklamní předměty určeny. Například - pokud Vy používáte papírový diář, neznamená to, že ho používají Vaši zákazníci či obchodní partneři.

Kvalitní až luxusní reklamní předměty s dobře zpracovaným logem udělají dobrý dojem na VIP zákazníky či partnery a naopak pro běžné rozdávání se vyplatí běžné umělohmotné propisky, které splní svůj účel. Výběr je zcela na Vás. Sepište si list Vašich klientu a podle toho objednávejte.

reklamni darek

Důležitá je také originalita, nevšednost a neokoukanost

Je zřejmé, že určité reklamní předměty má každý a právě Vy nechcete patřit mezi průměr. Na druhé straně není nutné volit zboží, které bere každý, ale kvalitní tričko a pěkná propiska na Vaší originalitě jistě neubere. Pokud však chcete něco opravdu nevšedního, nespoléhejte jen na katalogy firem dodávajících reklamní předměty, ale zapátrejte sami na Internetu a to třeba i v zahraničí.

Předměty sice v katalozích vybrat můžete, ale mějte na paměti, že na obrázku vypadají často jinak než ve skutečnosti, a to třeba jen proto, že váš monitor není kalibrován na správné zobrazení barev. Proto je lepší jít se na ně podívat do vzorkovny, nebo si nechat zaslat vzorek.

Jak od teď budete nakupovat reklamní předměty vy?

off
Kategorie: 
Tipy a rady
Dne: 17.6.2011

Chtějte profesionální marketing

Spolupráce s Marketingovou kanceláří.cz doporučuji, vše na čem jsme se domluvili bylo naplněno, komunikace vždy rychlá a obratná. Navíc práce s velmi příjemnými lidmi, kteří do toho dávají kus srdce. Děkuji a těším se na další spolupráci.

Andrea Puric
Specialista náboru a výběru
Česká pojišťovna a.s.
15.7.2020
Chcete svůj marketing posunout dál? Níže jsme rozepsali checklist, co je dobré si pohlídat, aby vaše firma byla vidět ve správném světle a správnými lidmi.
26.2.2020
Prodejní text je určený vašemu klientovi, proto než začnete psát, představte si 1. vašeho zákazníka, pro kterého píšete 2. grafické prostředí, ve kterém vaše slova budou

Zjistěte více o našem řešení

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace

 

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.