Jak jsme společnosti Vaše nároky.cz zvýšili obrat o 120 %
zavřít a zpět

Jak jsme společnosti Vaše nároky.cz zvýšili obrat o 120 %

Společnost Vaše Nároky.cz pomáhá lidem získat finanční odškodnění kompenzace za zpožděný let, nevyplacenou mzdu nebo například odškodnění po dopravní nehodě.

Několik let jsme společnosti rozvíjeli digitální marketing a pracovali s ní na růstu v České i Slovenské republice.

A v sezoně 2018 jsme díky výkonným PPC kampaním zvýšily firemní obrat o 120 %.

Jak jsme to udělali

1. Textové úpravy na podstránkách

Na základě analýzy klíčových slov jsme nejdříve doporučili úpravy textů na webu. Změny se týkaly zejména stránek, na které přicházeli návštěvníci z PPC reklam. Cílem bylo, aby uživatelé, kteří právě klikli na naši reklamu, rychle objevili konkrétní informaci, o kterou měli zájem a nemuseli se pročítat dlouhými nerelevantními texty.

2. PPC kampaně pod kontrolou

Domluvili jsme se s klientem na pravidelných setkáních jednou měsíčně, aby obě strany měly vždy aktuální informace a my spouštěli PPC kampaně podle rytmu a potřeb společnosti. Konkrétně jsme vytvořili kampaně ve vyhledávací a obsahové síti na Googlu a Seznamu.

Jedná se například o reklamy, které návštěvník vidí na prvních pozicích ve vyhledávání Googlu a Seznamu v době, kdy hledá informace o odškodnění. Dále jde o reklamy na Novinky.cz, extra.cz, seznam.cz, nebo na seznamzpravy.cz, které se zobrazují jako textová reklama (podobná článku), případně jako reklama, která obklopuje servery (branding).


Aby reklamy běžely, tak jak mají, je potřeba sledovat jejich úspěšnost. Úspěšné nechat běžet a méně výkonné upravovat nebo vypínat. V průběhu roku jsme tak kampaně “optimalizovali” a zkoušeli novinky. Z našich prvotních kampaní nakonec nezbylo nic, všechny reklamy jsme upravili přesně na míru vhodných zákazníků. Na vylepšeních jsme pracovali přes 300 hodin v průběhu celého roku. A vyplatilo se to.

3. Měřili jsme přesně to, co je třeba

Precizně jsme nastavili systém měření v Google Analytics, Google Search Console a dalších analytických nástrojích.  Díky tomu jsme zjistili, co přivádí na web zákazníky a jak účinné jsou bannery, PPC reklamy či e-maily. Z těchto podkladů jsme pochopili chování trhu a zákazníků.

4. Rozplánovali jsme si průběh sezóny

Z dat jsme si určili hlavní sezónu klienta (tedy, kdy je zájem zákazníků největší). Podle sezóny jsme si dopředu vytvořili harmonogram průběhu kampaní.

5. A upravovali a upravovali

Pravidelně jsme kampaň spravovali a rozvíjeli. Kontrolovali základní metriky, testovali jsme nové (responzivní) reklamy, upravovali jsme rozpočty, psali nové inzeráty a optimalizovali cílení na vyhledávací dotazy.

6. Naše práce vynesla ovoce

V období červen – srpen 2018 v meziročním srovnání vzrostl obrat klienta o více než 120 % při současném zlepšení výkonu.

Naše Google Ads reklamy díky přesnějšímu cílení a optimalizaci textů reklam zvedly konverzní poměr o 41 % a obrat o 123 % (při snížení podílu nákladů na obrat z 24 % na 20 %). Proklikovost reklam stoupla o 43 %.

Na Seznamu v Skliku stouply tržby o 44 % (při zvýšení podílu nákladu na obrat z 13 % na 19 %). Se zvýšením jsme počítali, protože jsme se zaměřili více na brandové kampaně jako je orámování a nativní reklama. Celkově se nám zvýšila proklikovost o 81 % a konverzní poměr o 15 %.


Tým

Account manager: Richard Kafoněk; PPC specialista: Vojtěch Audy; Datový analytik: Klára Kunová

Vaše Nároky.cz

Společnost Vaše Nároky.cz zajišťuje získání finančního odškodnění, na něž mají lidé nárok v případě, že byli poškozeni jednáním obchodníků, institucí či státu.

Vyjádření zákazníka

Se spoluprací s Marketingovou kanceláří jsem spokojená. Oceňuji zejména osobní přístup a to, že jejich prostřednictvím můžeme na projektech spolupracovat se špičkami v oboru.

Eva Jurčíková
manažerka marketingu
Chcete také uspět? Napište nám
3.7.2020
Nová korporátní identita není jednoduchá změna. Ovšem v určitém období firmy bývá nezbytná. Vtiskne i tradičním a dlouholetým značkám na trhu nový punc, který přiláká zákazníky a odliší ji od konkurence.

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.