Jak jsme z dvanáctky na trhu za necelý rok udělali trojku
zavřít a zpět

Jak jsme z dvanáctky na trhu za necelý rok udělali trojku

Vyladili jsme internetovou reklamu tak, že se zobrazuje správným uživatelům. A provoz PPC kampaní je efektivní a tvoří většinu poptávek firmy.

Za posledních 6 měsíců se nám podařilo zdvojnásobit počet návrhů na oddlužení.

Co o nás říká Zbyněk Mareš?

“O reklamu na internetu se nám MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ stará od začátku našeho působení. Zaměřujeme se na zvýšení informovanosti veřejnosti o možnostech oddlužení, a proto je důležité správně cílit na vybraný segment. Díky reklamě ve vyhledávačích a obsahové síti se nám daří oslovit i stovky potenciálních klientů denně. Na spolupráci se nám líbí možnost pružně reagovat na měnící se podmínky a přehledný reporting, který sledujeme na měsíčních schůzkách.”

Jak jsme postupovali?

  1. Určili jsme si, které konverze budeme měřit. Pro potřeby Nadačního fondu jsme se zaměřili na: odeslání poptávky, volání z reklam a webu, odeslání emailu
  2. Udělali jsme analýzu a grafiku na reklamy
  3. Spustili jsme PPC kampaní
  4. Po vyhodnocení kampaní v testovacím období jsme pozastavili sestavy, které nebyly efektivní.
  5. Došli jsme k řešení, že většina vyhledávacích kampaní běží na Google Ads a displejové kampaně a remarketing běží na Skliku
  6. O kampaně se staráme a vylepšujeme je až do dnešních dní. Díky systematické práci se nám daří neustále vylepšovat výsledky našich reklam

Jaké PPC kampaně jsme využilli?

  1. Vyhledávací síť na Google Ads a Skliku zacílená na relevantní klíčová slova.
  2. Displejová reklama zaměřená na potencionální zákazníky (kombinovaná reklama a bannery na Skliku)
  3. Remarketing pomocí kombinované reklamy a bannerů na Skliku
  4. Vyhledávací síť na konkurenci - chtěli jsme navýšit počet konverzí, tak jsme zkusili kampaně zacílené na konkurenci, ty se nám osvědčily

Jaké máme výsledky?

  • Za 8 měsíců se nám podařilo zvýšit počet konverzí z Google Ads o 315 % oproti prvnímu měsíci
  • Konverzní poměr vyhledávacích kampaní se pohyboval lehce nad 10 %
  • Cena za konverzi ve vyhledávací síti se nám postupně podařila snížit o více než 50 %
  • Za posledních 6 měsíců se nám podařilo zdvojnásobit počet návrhů na oddlužení

 

PPC reklamy nás baví.

Rádi přivedeme nové zákazníky i na vaše webové stránky.

Chcete se taky posunout kvalitní ionline reklamou na vyšší úroveň?

Napište nám.

Oddlužení pro každého, nadační fond

Nadační fond Oddlužení pro každého je zřízený za účelem pomoci lidem v dluhové pasti. Zdarma poskytuje komplexní poradenství předluženým lidem.

Vyjádření zákazníka

Marketingová kancelář nám nastartovala internetovou reklamu, bez které by se náš Nadační fond nedostal do povědomí lidí, kteří naši pomoc potřebují.

Zbyněk Mareš
Oddlužení pro každého, nadační fond
Chcete také uspět? Napište nám
27.11.2015
Realizovali jsme linkbuilding pro třetího největšího výrobce dveří v Česku. Díky tomu se jeho web zviditelnil ve vyhledávačích. Přečtěte si, jak jsme postupovali.
3.7.2020
Nová korporátní identita není jednoduchá změna. Ovšem v určitém období firmy bývá nezbytná. Vtiskne i tradičním a dlouholetým značkám na trhu nový punc, který přiláká zákazníky a odliší ji od konkurence.

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace

 

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.

Jak jsme z dvanáctky na trhu za necelý rok udělali trojku | MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ

Chyba

The website encountered an unexpected error. Please try again later.