Jak podpořit doporučování vaši firmy

zavřít a zpět

Jak podpořit doporučování vaši firmy

Kvalita se chválí sama - to je stará a stále platná pravda. Víte však, jak podpořit doporučování vaší práce a vašich služeb? Přečtěte si rady a doporučení.

Kvalita se chválí sama - to je stará a stále platná pravda. Kdo pracuje dobře, s chutí a zároveň se ve své profesi stále vzdělává a zdokonaluje, toho jeho dílo vychvaluje samo a často lépe než velká mediální kampaň. Ta nejlepší reklama jde od úst k ústům, od ucha k uchu a je úzce spojena s dobrým jménem podnikatele. Tajemství úspěchu na tomto poli spočívá v poctivé práci od samotného počátku a to včetně zakázek, které nejsou obzvlášť výnosné – nikdy totiž předem nevíte, jestli vás nějaký malý klient, nedoporučí nějakému velkému.

kvalita

Jak napomoci při rozšíření dobrého jména?

Můžete začít tím, že zajistíte, aby vaši příbuzní, přátelé a známí věděli, čím se zabýváte. Nejde o to jim něco vnucovat, jako spíš je při vhodné příležitosti stručně informovat o svém podnikání, aby vás případně mohli někomu osobně doporučit, což určitě rádi udělají, pokud vás znají jako spolehlivého a pracovitého člověka. To samé jistě můžete očekávat i od svých spokojených klientů.

Systém provize - oboustranná spokojenost

Tento způsorukab levné a přitom účinné propagace můžete ještě dále výrazně podpořit tím, že zavedete jednoduchý systém provizí. Pokud vám někdo dohodí nového klienta, proplatíte mu po dokončení a úhradě celé zakázky podle okolností provizi z jejího objemu nebo hrubého zisku. Měli byste důsledně u každého nového klienta zjišťovat, kdo vám ho doporučil a provizi vyplácet bez ohledu na to, jestli o možnosti jejího získání referující osoba věděla či ne. Každého potěší, když za ním z ničeho nic přijdete s několika stokorunami či tisíci a poděkujete.

Vy na tom také neztratíte, protože jde o příjem, který byste bez doporučení vůbec neměli a  získáváte nového klienta a s ním i pravděpodobně další budoucí zakázky.

 

Co vy uděláte pro to, aby si vás lidé mezi sebou doporučovali?

off
Kategorie: 
Tipy a rady
Dne: 7.4.2011

Chtějte profesionální marketing

MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ  nám ušetří čas i peníze a nejdeme tak cestou pokus-omyl. Jsme velice spokojeni s produkcí, všechny služby a zboží dostaneme včas a bez jakýchkoliv starostí. Kromě obvyklé propagace a aktivit jsme zavedli například komunitní marketing nebo CRM, což jsou cesty, které nám přinášejí zákazníky velice efektivním způsobem.

Šárka Kocandová
majitelka optiky
Optika Šárka Kocandová
1.4.2020
Jsme marketingová agentura a věříme, že špičkový marketing může výrazně urychlit rozvoj firem a lidí. Proto pomáháme firmám s dobrým produktem, aby byly ještě úspěšnější.
26.2.2020
Prodejní text je určený vašemu klientovi, proto než začnete psát, představte si: 1. vašeho zákazníka, pro kterého článek píšete 2. prostředí, kde text bude a v jakém kontextu čtenáře zastihne

Zjistěte více o našem řešení

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace