Cítíte, že by váš marketing potřeboval novou vzpruhu, ale nevíte přesně, kde začít?
Opřete se o marketingové články, kurzy nebo se poraďte s odborníky, kteří vám poskytnou náhled, nabídnou pomoc, udělají potřebnou práci a posunou vaši firmu mezi špičky na trhu.
Jaká je situace?
V dnešní době firmy nesoutěží jen s lokální konkurencí, ale s evropským případně celosvětovým trhem. Pro lokální působení a tržby do určité výše stačí být průměrní, ale pro další růst je potřeba dodat vašemu marketingu lesk a srovnat krok s konkurencí i se současnými trendy.
Mnoho firem tlačí zakázky ryze obchodně a marketing neřeší systematicky. To se ale dříve či později vymstí.

Jak se dostat mezi nejlepší?
Zásadní je mít srovnané v hlavě, co máte, co chcete a co potřebujete.
Začněte u strategie, posuňte se k marketingovým kanálům a pečlivě vše hlídejte až k detailům
Na začátek...
- Máte produkt (nebo službu), o který je na trhu zájem
- Znáte cíle, kterých chcete dosáhnout
- Znáte svůj rozpočet a víte, kolik musíte měsíčně minimálně vydělat a kdy musíte začít vydělávat
- Víte, kdo jsou vaši zákazníci
- Máte nastavenou cenu, která je přijatelná pro zákazníky i pro vás
- Máte vymyšlenou vhodnou propagaci = komunikaci směrem k zákazníkovi
- Máte zajištěnou spolehlivou distribuci
- Pracujete na základě skutečných analýz a nikoliv pouze podle vlastních názorů a postojů

Jak v marketingu dál?
Postavte pevné základy vašeho marketingu, na kterých se dá stavět další patro nebo celá výšková budova vašeho podnikání. (Více o pevných pilířích v marketingu si můžete přečíst v našem článku.)
- Definujte tvář vaší značky a vypracujte firemní manuál, aby zaměstnanci věděli, jak jednotně komunikovat.
- Vytvořte si krásnou a funkční vizuální komunikaci, která zaujme ty správné a odliší vás od konkurence.
- Zefektivněte svoje firemní interní procesy a buďte výkonnější.
- Vytvořte si marketingovou strategii a plán.
- Pracujte na splnění dílčích úkolů v outdoorové reklamě i internetovém marketingu.

Předchozí věty se snadno řeknou, ale hůře se dělají. Konkrétní rozpad úkolů, které by vám mohly pomoct se změnami, je v našem článku marketingový checklist.

Protože víme, že být tvůrcem změn není jednoduché, rádi s vámi situaci zkonzultujeme.
- Víme, jak nastavit interní procesy
- Umíme naplánovat rozpočty
- Vytváříme branding i vizuální styl
- Staráme se o online včetně měření analytiky (dlouhodobě)
- Vše nestavíme na datech, ale opíráme se o výzkumy a prověřené metodiky (srdce i hlava)
