Jak se posunout do 1. ligy

zavřít a zpět

Jak se posunout do 1. ligy

Cítíte, že by váš marketing potřeboval novou vzpruhu, ale nevíte přesně, kde začít? 

Opřete se o marketingové články, kurzy nebo se poraďte s odborníky, kteří vám poskytnou náhled, nabídnou pomoc, udělají potřebnou práci a posunou vaši firmu mezi špičky na trhu.

Jaká je situace

V dnešní době firmy nesoutěží jen s lokální konkurencí, ale s evropským případně celosvětovým trhem. Pro lokální působení a tržby do určité výše stačí být průměrní, ale pro další růst je potřeba dodat vašemu marketingu lesk a srovnat krok s konkurencí i se současnými trendy.

Mnoho firem tlačí zakázky ryze obchodně a marketing neřeší systematicky. To se ale dříve či později vymstí.

Jak se dostat mezi nejlepší

Zásadní je mít srovnané v hlavě, co máte, co chcete a co potřebujete.

Začněte u strategie, posuňte se k marketingovým kanálům a pečlivě vše hlídejte až k detailům

Na začátek...

  • Máte produkt (nebo službu), o který je na trhu zájem
  • Znáte cíle, kterých chcete dosáhnout
  • Znáte svůj rozpočet a víte, kolik musíte měsíčně minimálně vydělat a kdy musíte začít vydělávat
  • Víte, kdo jsou vaši zákazníci
  • Máte nastavenou cenu, která je přijatelná pro zákazníky i pro vás
  • Máte vymyšlenou vhodnou propagaci = komunikaci směrem k zákazníkovi 
  • Máte zajištěnou spolehlivou distribuci
  • Pracujete na základě skutečných analýz a nikoliv pouze podle vlastních názorů a postojů

Jak v marketingu dál

Postavte pevné základy vašeho marketingu, na kterých se dá stavět další patro nebo celá výšková budova vašeho podnikání. (Více o pevných pilířích v marketingu si můžete přečíst v našem článku.)

  • Definujte tvář vaší značky a vypracujte firemní manuál, aby zaměstnanci věděli, jak jednotně komunikovat.
  • Vytvořte si krásnou a funkční vizuální komunikaci, která zaujme ty správné a odliší vás od konkurence.
  • Zefektivněte svoje firemní interní procesy a buďte výkonnější.
  • Vytvořte si marketingovou strategii a plán.
  • Pracujte na splnění dílčích úkolů v outdoorové reklamě i internetovém marketingu.

Předchozí věty se snadno řeknou, ale hůře se dělají. Konkrétní rozpad úkolů, které by vám mohly pomoct se změnami, je v našem článku marketingový checklist.

Protože víme, že být tvůrcem změn není jednoduché, rádi s vámi situaci zkonzultujeme.

  • Víme, jak nastavit interní procesy
  • Umíme naplánovat rozpočty
  • Vytváříme branding i vizuální styl
  • Staráme se o online včetně měření analytiky (dlouhodobě)
  • Vše nestavíme na datech, ale opíráme se o výzkumy a prověřené metodiky (srdce i hlava)

 

off
Branding & Content Creator
Kategorie: 
Marketingová strategie
Dne: 17.7.2020

Chtějte profesionální marketing

Marketingová kancelář nám nastartovala internetovou reklamu, bez které by se náš Nadační fond nedostal do povědomí lidí, kteří naši pomoc potřebují.

Zbyněk Mareš
Oddlužení pro každého, nadační fond
Oddlužení pro každého, nadační fond
11.4.2021
Bez jasného brandingu, jednotného vizuálního stylu a profesionální grafiky (minimálně bez vytvořených šablon) budete sice vyrábět, ale hůře prodávat. Budete mnohem hůře a pomaleji prodávat. Budete dokonce i hůře nabírat a zaškolovat zaměstnance.
3.2.2021
Jsme nadšení! V soutěži German Design Awards jsme získali ocenění Special Mention v hlavní kategorii Excellent Communications Design za vytvoření nové vizuální identity pro společnost Gabotherm.

Zjistěte více o našem řešení

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.