Jak se posunout do 1. ligy?

zavřít a zpět

Jak se posunout do 1. ligy?

Cítíte, že by váš marketing potřeboval novou vzpruhu, ale nevíte přesně, kde začít? 

Opřete se o marketingové články, kurzy nebo se poraďte s odborníky, kteří vám poskytnou náhled, nabídnou pomoc, udělají potřebnou práci a posunou vaši firmu mezi špičky na trhu.

Jaká je situace?

V dnešní době firmy nesoutěží jen s lokální konkurencí, ale s evropským případně celosvětovým trhem. Pro lokální působení a tržby do určité výše stačí být průměrní, ale pro další růst je potřeba dodat vašemu marketingu lesk a srovnat krok s konkurencí i se současnými trendy.

Mnoho firem tlačí zakázky ryze obchodně a marketing neřeší systematicky. To se ale dříve či později vymstí.

Jak se dostat mezi nejlepší?

Zásadní je mít srovnané v hlavě, co máte, co chcete a co potřebujete.

Začněte u strategie, posuňte se k marketingovým kanálům a pečlivě vše hlídejte až k detailům

Na začátek...

  • Máte produkt (nebo službu), o který je na trhu zájem
  • Znáte cíle, kterých chcete dosáhnout
  • Znáte svůj rozpočet a víte, kolik musíte měsíčně minimálně vydělat a kdy musíte začít vydělávat
  • Víte, kdo jsou vaši zákazníci
  • Máte nastavenou cenu, která je přijatelná pro zákazníky i pro vás
  • Máte vymyšlenou vhodnou propagaci = komunikaci směrem k zákazníkovi 
  • Máte zajištěnou spolehlivou distribuci
  • Pracujete na základě skutečných analýz a nikoliv pouze podle vlastních názorů a postojů

Jak v marketingu dál?

Postavte pevné základy vašeho marketingu, na kterých se dá stavět další patro nebo celá výšková budova vašeho podnikání. (Více o pevných pilířích v marketingu si můžete přečíst v našem článku.)

  • Definujte tvář vaší značky a vypracujte firemní manuál, aby zaměstnanci věděli, jak jednotně komunikovat.
  • Vytvořte si krásnou a funkční vizuální komunikaci, která zaujme ty správné a odliší vás od konkurence.
  • Zefektivněte svoje firemní interní procesy a buďte výkonnější.
  • Vytvořte si marketingovou strategii a plán.
  • Pracujte na splnění dílčích úkolů v outdoorové reklamě i internetovém marketingu.

Předchozí věty se snadno řeknou, ale hůře se dělají. Konkrétní rozpad úkolů, které by vám mohly pomoct se změnami, je v našem článku marketingový checklist.

Protože víme, že být tvůrcem změn není jednoduché, rádi s vámi situaci zkonzultujeme.

  • Víme, jak nastavit interní procesy
  • Umíme naplánovat rozpočty
  • Vytváříme branding i vizuální styl
  • Staráme se o online včetně měření analytiky (dlouhodobě)
  • Vše nestavíme na datech, ale opíráme se o výzkumy a prověřené metodiky (srdce i hlava)

 

off
Kategorie: 
Marketingová strategie
Dne: 17.7.2020

Chtějte profesionální marketing

Se spoluprací s Marketingovou kanceláří jsem spokojená. Oceňuji zejména osobní přístup a to, že jejich prostřednictvím můžeme na projektech spolupracovat se špičkami v oboru.

Eva Jurčíková
manažerka marketingu
Vaše Nároky.cz
6.8.2020
Trendy v podnikání se mění rychleji, než se zdá. Jak udržovat svou firmu neustále ve špičce je v zásadě prosté.
17.4.2020
Pokud firma neprodává tak, jak plánovala, začne časem snižovat finance na marketing. Nastává čas na změnu taktik, pečlivé přemýšlení o každé položce k výdaji. A utahování opasků. Přemýšlíte, jak efektivně a chytře reagovat?

Zjistěte více o našem řešení

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace

 

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.