Jak udržet v marketingu krok s konkurencí i světem

zavřít a zpět

Jak udržet v marketingu krok s konkurencí i světem

Trendy v podnikání se mění rychleji, než se zdá. Jak udržovat svou firmu neustále na špičce je v zásadě prosté. Vnímejte ji v širším kontextu a nechte si vyhrazený čas svůj nebo svého týmu na zahrnutí současných trendů do vašich procesů, marketingu nebo nitra firmy.

Nestojíte totiž na pustém ostrově a svět kolem vás se mění. 

Na co je potřeba myslet

  • Kde stojí svět (ekologie, charita, jednoduše mějte přesah)
  • Kde stojí trh (jaká je vaše konkurence a vaše místo v ní)
  • Novinky a výzkum (inovace materiálů, postupů, procesů...)
  • Kdo jsou vaši zákazníky (persony)
  • V jakém jsou vaši zákazníci momentu z hlediska budování vztahu s vaší značkou (Uvažují teprve zběžně o produktu, který prodáváte? Přemýšlí už o konkrétním typu vašeho produktu? Potřebují servis?)
  • Online je multikanálová komunikace

Jak přistupovat k obsahu, který vytváříte

Doby, kdy firmy a e-shopy chrlili množství článků, videí a fotek, pomalu odeznívá. Obsahu je všude kolem tolik, že je potřeba trefit se přesně do gusta zákazníků.

Čas planých slov ve webovém nekonečnu je pryč. Nyní je období integrity, konzistence a dobře promyšleného obsahu, který ví na koho, kdy a proč cílí.

Obsah, ať na sítě, do médií, nebo na blog, je potřeba vytvářet přesně, trefně a v kontextu. Musí sloužit nejen zájmům firem, ale především zákazníkům, které má bavit nebo předávat pro ně důležité poselství a emoce. Jaké zvolit téma článku a jak ho vyladit si přečtěte v našich dvou článcích.

 

Jak přemýšlet o obsahu

  • Obsah je služba pro vaše zákazníky
  • Myslete na zákazníky
  • Buďte jim věrní (20 % obratu tvoří stálí zákazníci)
  • Nechtějte být pro všechny (myslete na své persony)
  • Buďte autentičtí
  • Buďte vidět
  • Myslete na planetu
  • Mluvte, když máte, co říct
  • Experimentujte
  • Zveřejňujte jen to perfektní

Jaké jsou možnosti silného obsahu

  • • zahájit diskuze na sociálních médiích
  • • budovat důvěru a loajalitu
  • • rozvíjet komunity, které ocení váš brand
  • • reagovat na každodenní životy lidí
  • • udělat ze svých zákazníků ambasadory značky
  • • stát se leaderem
  • • pomáhat lidem v jejich nákupních rozhodnutích
  • • stimulovat obsah vytvářený uživateli a podporovat dialog
  • • propagovat osvědčené postupy
  • • ukazovat, jak používat vaše výrobky

Kam marketing v současné době směřuje

  • k onlinu a e-commerce 
  • k multikanálové komunikaci
  • k neustálému vyhodnocování
off
Branding & Content Creator
Kategorie: 
Marketingová strategie
Dne: 6.8.2020

Chtějte profesionální marketing

Vytvořili jsme rebranding a jednotný vizuální styl s fotorealistickými 3D modely, nový funkční a dohledatelný web a 7 produktových katalogů natextovaných do několika jazyků.

GREINER PURTEC
11.4.2021
Bez jasného brandingu, jednotného vizuálního stylu a profesionální grafiky (minimálně bez vytvořených šablon) budete sice vyrábět, ale hůře prodávat. Budete mnohem hůře a pomaleji prodávat. Budete dokonce i hůře nabírat a zaškolovat zaměstnance.
3.2.2021
Jsme nadšení! V soutěži German Design Awards jsme získali ocenění Special Mention v hlavní kategorii Excellent Communications Design za vytvoření nové vizuální identity pro společnost Gabotherm.

Zjistěte více o našem řešení

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.