Jak udržet v marketingu krok s konkurencí i světem

zavřít a zpět

Jak udržet v marketingu krok s konkurencí i světem

Trendy v podnikání se mění rychleji, než se zdá. Jak udržovat svou firmu neustále na špičce je v zásadě prosté. Vnímejte ji v širším kontextu a nechte si vyhrazený čas svůj nebo svého týmu na zahrnutí současných trendů do vašich procesů, marketingu nebo nitra firmy.

Nestojíte totiž na pustém ostrově a svět kolem vás se mění. 

Na co je potřeba myslet

  • Kde stojí svět (ekologie, charita, jednoduše mějte přesah)
  • Kde stojí trh (jaká je vaše konkurence a vaše místo v ní)
  • Novinky a výzkum (inovace materiálů, postupů, procesů...)
  • Kdo jsou vaši zákazníky (persony)
  • V jakém jsou vaši zákazníci momentu z hlediska budování vztahu s vaší značkou (Uvažují teprve zběžně o produktu, který prodáváte? Přemýšlí už o konkrétním typu vašeho produktu? Potřebují servis?)
  • Online je multikanálová komunikace

Jak přistupovat k obsahu, který vytváříte

Doby, kdy firmy a e-shopy chrlili množství článků, videí a fotek, pomalu odeznívá. Obsahu je všude kolem tolik, že je potřeba trefit se přesně do gusta zákazníků.

Čas planých slov ve webovém nekonečnu je pryč. Nyní je období integrity, konzistence a dobře promyšleného obsahu, který ví na koho, kdy a proč cílí.

Obsah, ať na sítě, do médií, nebo na blog, je potřeba vytvářet přesně, trefně a v kontextu. Musí sloužit nejen zájmům firem, ale především zákazníkům, které má bavit nebo předávat pro ně důležité poselství a emoce. Jaké zvolit téma článku a jak ho vyladit si přečtěte v našich dvou článcích.

 

Jak přemýšlet o obsahu

  • Obsah je služba pro vaše zákazníky
  • Myslete na zákazníky
  • Buďte jim věrní (20 % obratu tvoří stálí zákazníci)
  • Nechtějte být pro všechny (myslete na své persony)
  • Buďte autentičtí
  • Buďte vidět
  • Myslete na planetu
  • Mluvte, když máte, co říct
  • Experimentujte
  • Zveřejňujte jen to perfektní

Jaké jsou možnosti silného obsahu

  • • zahájit diskuze na sociálních médiích
  • • budovat důvěru a loajalitu
  • • rozvíjet komunity, které ocení váš brand
  • • reagovat na každodenní životy lidí
  • • udělat ze svých zákazníků ambasadory značky
  • • stát se leaderem
  • • pomáhat lidem v jejich nákupních rozhodnutích
  • • stimulovat obsah vytvářený uživateli a podporovat dialog
  • • propagovat osvědčené postupy
  • • ukazovat, jak používat vaše výrobky

Kam marketing v současné době směřuje

  • k onlinu a e-commerce 
  • k multikanálové komunikaci
  • k neustálému vyhodnocování
off
Branding & Content Creator
Kategorie: 
Marketingová strategie
Dne: 6.8.2020

Chtějte profesionální marketing

Marketingová kancelář nám nastartovala internetovou reklamu, bez které by se náš Nadační fond nedostal do povědomí lidí, kteří naši pomoc potřebují.

Zbyněk Mareš
Oddlužení pro každého, nadační fond
Oddlužení pro každého, nadační fond
11.4.2021
Bez jasného brandingu, jednotného vizuálního stylu a profesionální grafiky (minimálně bez vytvořených šablon) budete sice vyrábět, ale hůře prodávat. Budete mnohem hůře a pomaleji prodávat. Budete dokonce i hůře nabírat a zaškolovat zaměstnance.
3.2.2021
Jsme nadšení! V soutěži German Design Awards jsme získali ocenění Special Mention v hlavní kategorii Excellent Communications Design za vytvoření nové vizuální identity pro společnost Gabotherm.

Zjistěte více o našem řešení

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.