Marketingová strategie Greiner PURtec [případová studie]

zavřít a zpět

Marketingová strategie Greiner PURtec [případová studie]

B2B firma GreinerPURtec výrazně zefektivnila svůj business díky špičkové marketingové strategii. Začali jsme od vizuálního stylu a pokračovali až ke katalogu a webu.

S čím za námi klient přišel

Společnost Greiner PURtec, která je součástí mezinárodního koncernu Greiner, se zabývá výrobou izolačních obalů pro akumulační nádrže, topné systémy a čerpadla.
Firma za námi přišla se zájmem dlouhodobě zkvalitnit a systematizovat svůj marketing, upevnit postavení na trhu, zvýšit počet zákazníků a tržby.
Role naší agentury MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ spočívala v kompletní analýze současného stavu a v navržení odpovídající marketingové strategie.

Již na začátku spolupráce jsme byli seznámeni se sktečností, že dosavadní prezentace není zdaleka ideální, vizuální styl firmy byl zastaralý a neodpovídal současným trendům.

Původní logo společnosti Greiner PURtec
původní vizuální styl greiner purtec

Původní logotyp a obchodní materiály společnosti již neodpovídaly modernímu grafickému designu, potřebám společnosti a nekorespondovaly s brandem.

Marketingová strategie určila jasný směr

Abychom v marketingu postupovali cílevědomě, začali jsme tvorbou marketingové strategie. Nejprve jsme získali všechny potřebné informace. K tomu jsme využili jednak důkladné analýzy vnějšího a vnitřního prosředí firmy a dále provedli workshop s celým obchodním týmem ze všech evropských zemí přímo na centrále v Nýrsku. Informace získané tímto způsobem byly vysoce komplexní a reflektovaly potřeby obchodníků i dalších zaměstnanců.

Na základě získaných informací jsme pro klienta vytvořili marketingovou strategii - jasný návod, jak dlouhodobě uchopit marketing tak, aby efektivně podporoval plnění obchodních cílů.

Abychom podpořili image Greiner PURtec coby atraktivního zaměstnavatele, věnovali jme se rovněž HR marketingu. Prezentujeme vizi, s níž se zaměstnanci mohou identifikovat a dáváme konkrétní důvody, proč pracovat právě pro společnost Greiner PURtec.

Postavili jsme komunikaci pevné pilíře

Na základě marketingové strategie jsme doporučili vhodný způsob brandingu, tj. stanovili srozumitelný návod, jak pracovat s firemní značkou. Následně jsme pro Greiner PURtec vytvořili nový jednotný vizuální styl, nový katalog a produktovou microsite.

Konkrétní výstupy marketingové strategie pro společnost Greiner PURtec jsou následující:

logo pro b2b firmu

  • Redesign loga a jednotný vizuální styl.

vizitka a bloky pro B2B firmu

  • Implementace vizuálního stylu.

katalog pro B2B firmu

  • Tvorba moderních prezentačních materiálů - produktové katalogy.

B2B firma GreinerPURtec výrazně zefektivnila svůj business díky špičkové marketingové strategii. Začali jsme od vizuálního stylu a pokračovali až ke katalogu a webu.

  • Profesionální a přehledná webová prezentace produktu Neodul.

a dále pracujeme:

  • Webová prezentace celé firmy.
  • Online marketing.
  • Aktivity a opatření podporující HR marketing.

Dosažené přínosy

Přínosy marketingové strategie vyplývají z jednotlivých opatření.

  • Jednotný vizuál, špičkové logo a budování brandu jde ruku v ruce s obchodní politikou. Vysoce kvalitní produkty a nebo profesionální služby jsou zákazníky a obchodními partnery vnímány jako smysluplná investice. Odpovídající nastavení cen znamená dosažení optimální ziskovosti.
  • Prezentační materiály jsou sladěny s jednotným vizuálem, obsahují nejdůležitější informace o produktech v přehledné formě a vyzdvihují prodejní argumenty. Perfektní grafika a využití nejmodernějších technologií (3D) je samozřejmostí. Zákazník rychle a snadno pochopí, jaké přínosy vyplývají z koupě výrobku.

  • Profesionální web je nezbytnou součástí moderní prezentace každé společnosti. Optimalizovaný a přehledný web je nejen skvělou virtuální vizitkou, ale především nutným předpokladem k dalším formám internetové propagace (bannerová reklama, Linkbuilding). Zákazníci přichází on-line!
  • Atraktivní zaměstnavatel se neobejde bez odpovídajícího HR marketingu, díky kterému přiláká ty správné talenty a loajální spolupracovníky. HR marketing je nástroj, který spolupracovníkům umožňuje identifikaci s vizí společnosti.

přínosný marketing pro B2B

Také B2B firmy by měly mít perfektní a na míru šitou marketingové strategii, která podstatně zvýší jejich úspěch na trhu.

off
Kategorie: 
Případové studie
Dne: 31.3.2017

Chtějte profesionální marketing

Se spoluprací s Marketingovou kanceláří jsem spokojená. Oceňuji zejména osobní přístup a to, že jejich prostřednictvím můžeme na projektech spolupracovat se špičkami v oboru.

Eva Jurčíková
manažerka marketingu
Vaše Nároky.cz
3.7.2020
Nová korporátní identita není jednoduchá změna. Ovšem v určitém období firmy bývá nezbytná. Vtiskne i tradičním a dlouholetým značkám na trhu nový punc, který přiláká zákazníky a odliší ji od konkurence.
27.11.2015
Realizovali jsme linkbuilding pro třetího největšího výrobce dveří v Česku. Díky tomu se jeho web zviditelnil ve vyhledávačích. Přečtěte si, jak jsme postupovali.

Zjistěte více o našem řešení

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace

 

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.