Marketingová strategie Greiner PURtec [případová studie]

zavřít a zpět

Marketingová strategie Greiner PURtec [případová studie]

B2B firma GreinerPURtec výrazně zefektivnila svůj business díky špičkové marketingové strategii. Začali jsme od vizuálního stylu a pokračovali až ke katalogu a webu.

S čím za námi klient přišel

Společnost Greiner PURtec, která je součástí mezinárodního koncernu Greiner, se zabývá výrobou izolačních obalů pro akumulační nádrže, topné systémy a čerpadla.
Firma za námi přišla se zájmem dlouhodobě zkvalitnit a systematizovat svůj marketing, upevnit postavení na trhu, zvýšit počet zákazníků a tržby.
Role naší agentury MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ spočívala v kompletní analýze současného stavu a v navržení odpovídající marketingové strategie.

Již na začátku spolupráce jsme byli seznámeni se sktečností, že dosavadní prezentace není zdaleka ideální, vizuální styl firmy byl zastaralý a neodpovídal současným trendům.

Původní logo společnosti Greiner PURtec
původní vizuální styl greiner purtec

Původní logotyp a obchodní materiály společnosti již neodpovídaly modernímu grafickému designu, potřebám společnosti a nekorespondovaly s brandem.

Marketingová strategie určila jasný směr

Abychom v marketingu postupovali cílevědomě, začali jsme tvorbou marketingové strategie. Nejprve jsme získali všechny potřebné informace. K tomu jsme využili jednak důkladné analýzy vnějšího a vnitřního prosředí firmy a dále provedli workshop s celým obchodním týmem ze všech evropských zemí přímo na centrále v Nýrsku. Informace získané tímto způsobem byly vysoce komplexní a reflektovaly potřeby obchodníků i dalších zaměstnanců.

Na základě získaných informací jsme pro klienta vytvořili marketingovou strategii - jasný návod, jak dlouhodobě uchopit marketing tak, aby efektivně podporoval plnění obchodních cílů.

Abychom podpořili image Greiner PURtec coby atraktivního zaměstnavatele, věnovali jme se rovněž HR marketingu. Prezentujeme vizi, s níž se zaměstnanci mohou identifikovat a dáváme konkrétní důvody, proč pracovat právě pro společnost Greiner PURtec.

Postavili jsme komunikaci pevné pilíře

Na základě marketingové strategie jsme doporučili vhodný způsob brandingu, tj. stanovili srozumitelný návod, jak pracovat s firemní značkou. Následně jsme pro Greiner PURtec vytvořili nový jednotný vizuální styl, nový katalog a produktovou microsite.

Konkrétní výstupy marketingové strategie pro společnost Greiner PURtec jsou následující:

logo pro b2b firmu

  • Redesign loga a jednotný vizuální styl.

vizitka a bloky pro B2B firmu

  • Implementace vizuálního stylu.

katalog pro B2B firmu

  • Tvorba moderních prezentačních materiálů - produktové katalogy.

B2B firma GreinerPURtec výrazně zefektivnila svůj business díky špičkové marketingové strategii. Začali jsme od vizuálního stylu a pokračovali až ke katalogu a webu.

  • Profesionální a přehledná webová prezentace produktu Neodul.

a dále pracujeme:

  • Webová prezentace celé firmy.
  • Online marketing.
  • Aktivity a opatření podporující HR marketing.

Dosažené přínosy

Přínosy marketingové strategie vyplývají z jednotlivých opatření.

  • Jednotný vizuál, špičkové logo a budování brandu jde ruku v ruce s obchodní politikou. Vysoce kvalitní produkty a nebo profesionální služby jsou zákazníky a obchodními partnery vnímány jako smysluplná investice. Odpovídající nastavení cen znamená dosažení optimální ziskovosti.
  • Prezentační materiály jsou sladěny s jednotným vizuálem, obsahují nejdůležitější informace o produktech v přehledné formě a vyzdvihují prodejní argumenty. Perfektní grafika a využití nejmodernějších technologií (3D) je samozřejmostí. Zákazník rychle a snadno pochopí, jaké přínosy vyplývají z koupě výrobku.

  • Profesionální web je nezbytnou součástí moderní prezentace každé společnosti. Optimalizovaný a přehledný web je nejen skvělou virtuální vizitkou, ale především nutným předpokladem k dalším formám internetové propagace (bannerová reklama, Linkbuilding). Zákazníci přichází on-line!
  • Atraktivní zaměstnavatel se neobejde bez odpovídajícího HR marketingu, díky kterému přiláká ty správné talenty a loajální spolupracovníky. HR marketing je nástroj, který spolupracovníkům umožňuje identifikaci s vizí společnosti.

přínosný marketing pro B2B

Také B2B firmy by měly mít perfektní a na míru šitou marketingové strategii, která podstatně zvýší jejich úspěch na trhu.

off
Marketingový stratég
Kategorie: 
Marketingová strategie
Dne: 31.3.2017

Chtějte profesionální marketing

S MARKETINGOVOU KANCELÁŘÍ.CZ spolupracujeme dlouhodobě. Oceňuji, že řeší naše problémy a požadavky tak, že vždy hledají řešení, které je výhodné pro nás.

Otakar Konečný
ředitel
Husse Česká republika
15.3.2017
Marketingová Automatizace je mocným nástrojem, který umožňuje dělat skutečně personalizovaný marketing, například cílené zasílání zpráv na základě akcí návštěvníka na webových stránkách, což je daleko účinnější než nevyžádaný spam.
8.3.2017
Zkušení zahraniční marketéři se v současnosti nezabývají pouze reklamou, ale také tím, jak získané zájemce udržet ve hře, obhospodařovat, bodovat a analyzovat.

Zjistěte více o našem řešení

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace