Mikulášský souboj na internetu: celoročně vede anděl, v prosinci ho přeskakuje Mikuláš

zavřít a zpět

Mikulášský souboj na internetu: celoročně vede anděl, v prosinci ho přeskakuje Mikuláš

Mikuláše, čerty a anděly můžeme potkat v ulicích, v nákupních centrech, na akcích a ti kdo mají malé děti i doma. Někdo má rád anděly a čerta se bojí, někdo naopak preferuje čerty, protože je s nimi větší legrace.

Jak však vypadá souboj těchto bytostí na internetu? Kdo je oblíbenější? Míru oblíbenosti může aspoň nepřímo ukázat četnost vyhledávání. Změřili jsme hledanost výrazů “mikuláš”, “čert” a “anděl” v průběhu celého roku. A jaké jsou výsledky?

Celoročně vede anděl, čert je pozadu

Informace o hledanosti daných výrazů byly zjišťovány pomocí nástroje Trendy Google (Google Trends). Ten sděluje procento vyhledávání na Googlu, tedy kolikrát byly vyhledávány konkrétní dotazy, které uživatelé internetu zadali, ve srovnání s celkovým počtem vyhledávání na Googlu během stejného období.

Výrazy “anděl”, “mikuláš” a “čert” jsme sledovali v období roku 2014 (leden - prosinec) a roku 2015 (leden až 3. prosinec). Jednotlivé výrazy byly rovněž srovnány mezi sebou. Z důvodu shodných trendů jsou zde uvedeny pouze grafy za rok 2015.

Z grafu je patrné, že výraz anděl je velmi vyhledáván v období celého roku (hudební ceny, názvy podniků, víra atd.). Je zde však patrný nárůst v období listopadu, což souvisí se svátkem sv. Mikuláše.

Výraz “mikuláš” má výrazný nárůst až v období měsíce listopadu. Na rozdíl od výrazu “anděl” není tak často používán. Nicméně na přelomu listopadu a prosince přeskočí i anděla.

A co “čert”? Ten je celoročně hledaný nejméně. I u něj je patrný významný nárůst zájmu v období měsíce listopadu. K vrcholu dochází (stejně jako u předchozích) na začátku prosince. Následuje klesající trend.

 

off
Kategorie: 
Online marketing
Dne: 4.12.2015

Chtějte profesionální marketing

Dnes provoz z internetové reklamy tvoří většinu poptávek.

A to právě díky správně zacílené PPC reklamě a dále díky kvalitní práci Nadačního fondu, protože se na nás obrací i klienti na doporučení svých známých, kterým jsme pomohli.

Zbyněk Mareš
Oddlužení pro každého, nadační fond
Oddlužení pro každého, nadační fond
11.3.2017
Schválně, jaké pocity ve vás vyvolává samotný termín Marketingová Automatizace? Většině lidí mohou na mysl přijít asociace se slovy mechanický, chladný či neosobní.
26.2.2017
Mění automatizace marketingu svět marketingu? Zcela určitě ano! Obrovské množství informací dostupných on-line na internetu a na sociálních sítích zásadně změnilo způsob, jak zákazníci hledají řešení svých problémů a nakupují.

Zjistěte více o našem řešení

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace