Na co se zaměřit v obsahovém marketingu v roce 2017

zavřít a zpět

Na co se zaměřit v obsahovém marketingu v roce 2017

Content marketing je dynamická disciplína, která se neustále mění. Víte, jaké jsou trendy obsahového marketingu v roce 2017?

Podle odborníků bude obsahový marketing i v letošním roce naživu a prosperující, ale bude stále náročnější jej dělat dobře. Nastupují totiž stále nové technologie a mění se také preference a potřeby zákazníků.

Stále větší roli hrají videa, která jsou stále oblíbenějším nástrojem nejen pro zábavu, ale i pro předávání informací. Podle Josefa Řezníčka z Včeliště.cz se dá čekat v českém prostředí čekat růst zájmu o automatizaci marketingu s přispěním obsahu, což je oblast, kterou dosud většina firem úplně opomíjela, i když už například svůj obsah vytváří.

A jaké jsou další trendy obsahového marketingu v roce 2017?

1. Emaily neřekly poslední slovo

I přesto, že mnozí věří, že newslettery jsou vymírajícím druhem komunikace, e-mail je i nadále zásadní nástroj pro práci se zákazníky. Míra otevření emailů v mnoha případech roste, což ukazuje, že e-mail je na vzestupu jako zdroj informací.

E-mail je obzvláště užitečný na B2B trhu pro komunikaci a sdílení informací s potenciálními zákazníky, protože v průmyslu jsou delší nákupní cykly, po dobu jejichž trvání je třeba živit obchodní vztahy. Navíc, B2B firmy mají tendenci používat e-mailovou komunikaci častěji než sociální média. Zatímco sociální média mohou pomoci firmám vyvolat prvotní povědomí, e-mailový marketing jim umožňuje na tomto povědomí stavět.

2. Naslouchejte a personalizujte pro zlepšení obsahu

Personalizace zvyšuje relevanci a rychle se stává nezbytným předpokladem pro upoutání pozornosti zákazníků, díky tomu, že jim ukážete, že jste je pochopili a staráte se o jejich potřeby.

Naslouchání na sociálních sítích vám může poskytnout přístup v reálném čase k tomu, o čem vaše publikum mluví, co sdílí a konzumuje. To umožňuje marketérům a obsahovým stratégům vytvářet vysoce kvalitní obsah zaměřený na spokojeného zákazníka. Takový, který mluví přímo do bolestivých míst svých spotřebitelů.

3. Jděte v tématech content marketingu dostatečně hluboko

S tím, jak se na poli content marketingu objevuje stále více nových hráčů, je třeba přestat se zaměřovat pouze na obecnou úroveň a dostat se ke konkrétním problémům.

Například, spíše než blog o “Jak přilákat zákazníky on-line” uspějete s článkem o tom, jak využít remarketing v RTB. Zůstat na povrchu široce diskutovaného tématu vám nepomůže vyčnívat z davu. Proč by lidé měli číst váš příspěvek namísto stovek obdobných? Připravte proto takový obsah, který opravdu ocení publikum z vašeho trhu.

Stále více českých firem využívá možnosti, které jim přináší obsahový marketing. Přesto by jejich počet mohl být podle odborníků z tohoto oboru ještě větší. “Co se týče našeho pohledu na obsahový marketing, doufám, že nejen my, ale i ostatní společnosti se zasadí o další rozšíření povědomí o tomto způsobu marketingu, protože to rozhodne o tom, jak moc se místo často nesmyslných krátkozrakých reklam začnou firmy zaměřovat na dlouhodobý a propojený marketing, který odliší jednotlivé značky,” uzavřel Josef Řezníček.

off
Kategorie: 
Online marketing
Dne: 8.2.2017

Chtějte profesionální marketing

Spolupráci s MARKETINGOVOU KANCELÁŘÍ.CZ hodnotím jako velmi přínosnou pro naši společnost. Pomohli nám vytvořit systém marketingových aktivit, který nám přivedl nové zákazníky. Líbí se mi, že výsledky těchto aktivit měří, vyhodnocují a optimalizují, takže stále přichází s novými nápady, jak náš marketing posunout ještě dál.

Ing. Milan Růžička
jednatel firmy
Fulgur
18.5.2020
Ze začátku roku jsme se zúčastnili školení Facebooku, které pořádá společnost www.primakurzy.cz.
18.5.2020
V době, kdy jste zalhceni "slovy a názory jiných" téma obsahu vyvstává do popředí. Jaký je ten obsah, který chceme jako markeťáci číst a vytvářet? Kam směřujeme?  

 

CHCETE TAKÉ VYUŽÍT OBSAHOVÝ MARKETING?

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace

 

Kontaktujte nás

Nechte nám na sebe kontakt

zavřít

Vyplňte položky označené *.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Nebojte, spamovat Vás nebudeme.