Nová korporátní identita není jednoduchá změna. Ovšem v určitém období firmy bývá nezbytná. Vtiskne i tradičním a dlouholetým značkám na trhu nový punc, který přiláká zákazníky a odliší ji od konkurence. Pak už je jednoduší získávat zákazníky i expandovat na mezinárodní trh.
Firma Wolf chtěla odlišit svou značku Gabotherm, která ví, jak vás zahřát i zchladit. Co jiného by sálavé vytápění a chlazení mělo dělat. Bezchybně a snadno topení nainstalujete do novostaveb, velkolepých rekonstrukcí i ohromných hal. Firma i díky změnám své identity plánuje více expandovat i na mezinárodní trh. Vynalezla speciální polybuthenové trubky, které jsou narozdíl od jiných značek ohebné i odolné zároveň. Její specialisté vám navrhnou to nejlepší řešení pro váš prostor.
Vše s dlouhodobou zárukou.


Začali jsme od základů…
Jaká je značka? Pro Gabotherm jsme vybrali archetyp Vládce, který je zodpovědný, stabilní, přímý, schopný a drží své slovo.
Přizpůsobili jsme jeho identitu grafice, copy na webu, content obsahu, merkantilním tiskovinám i reklamám. Navrhli jsme tone of voice a vytvořili firemní manuál komunikace, aby každý zaměstnanec věděl, jak za firmu mluvit.

Způsob komunikace
Pro komunikaci jsme vybrali dva styly, které se budou používat podle kontextu, ve kterém uživatel značku uvidí a podle prostoru pro “rozepsání se” o značce.
Klíčem bylo vytvořit claim, který…
- bude univerzální pro všechny cílové skupiny: montážní firmy, projektanty i koncové zákazníky
- bude konzistentní s archetypem Vládce
- bude evokovat bezstarostnost: kvalitní materiály, dlouhá výdrž materiálu, propojitelnost s dalšímu systémy...
- bude vyjadřovat, že se jedná o vytápění a chlazení
- bude sdělovat benefity značky
- budou v něm emoce
Zapomeňte na nás

Obraty ve stylu “Zapomeňte na nás” se budou používat v případech, kdy je možné se o Systému Gabotherm víc rozepsat. Uživatele claim pobaví, zaujme a bude číst následující text o značce.
Je důležité, aby měl již o značce povědomí a tušil o jaké odvětví se jedná.
Využití v katalogu, na reklamách s fotkou, na webu, na tlačítkách s prokliky na web (Zapomeňte).
Pod tímto claimem se skrývá mnoho benefitů Gabothermu.
- Sálavý systém Gabotherm není vidět. (Můžete na něho zapomenout.)
- Jednoduše se montuje. (Nemusíte na montáž tolik myslet.)
- Díky kvalitním materiálům, které dlouho vydrží, na něho nemusíte myslet. Funguje.
- Projektant ocení asistenci při návrhu. (Nemusí tolik myslet.)
- A uživatele text pobaví a vyvolá v něm zvědavost. Prostě bude číst dál.

Zahřeje i zchladí
Variance tohoto claimu se budou používat, když bude pravděpodobné, že se uživatel se značkou ještě nesetkal a nebude prostor pro rozepsání se o ní.
Jsou to situace, kdy bude použita pouze firemní barva s logem a claimem.
Typicky se bavíme o PPC reklamě jako je grafika na bannerovou, displejovou reklamu,...
V claimu jsou použita dvě základní slovesa, která Systém Gabotherm dělá. Jasně. Přehledně. Stručně.
Hřeje a chladí.
Další varianty


Možná i vy tušíte, že by stálo za to uvažovat o výraznějších změnách ve vaší firemní prezentaci.
Neváhejte nás kontaktovat, vše můžeme nezávazně probrat.