Stovky nových zákazníků pro síť optik
zavřít a zpět

Stovky nových zákazníků pro síť optik

Tyhle výsledky spolupráce jsou dobře vidět i bez brýlí.

Stovky nových zákazníků.

Nové pobočky.

Vracející se spokojení klienti.

Jak být vidět v branži, kde jde právě o ostrý zrak?

Optiky jsou na každém rohu a je těžké získat nové zákazníky. Šárka Kocandová provozuje síť optik na jižní Moravě a na Vysočině.

Pomohli jsme ji z marketingu udělat důležitou součást jejího podnikání, která ji přináší potěšení i zisky.

Trvalý růst počtu poboček a spokojených klientů mluví za vše.

Marketingová strategie, která je vidět

Vypracovali jsme dlouhodobou kompletní marketingovou strategii.

Ta zahrnuje ucelené spektrum marketingových nástrojů a aktivit.

Od průzkumů trhu, tvorby vizuálního stylu, přes internetový marketing až po pravidelnou komunikaci se současnými zákazníky a outdoor reklamy a eventy.

Vše vychází ze znalosti potřeb zákazníků, které jsme zjistili vlastním marketingovým průzkumem.

Nový vizuální styl, kterého si všimnete

Firma potřebovala nový vizuální styl, který by dobře komunikoval její hodnoty.

Jaké to jsou?

Vysoká úroveň péče o zákazníky. Využívání technologicky pokročilých přístrojů ve prospěch zákazníků. Péče o své klienty.

Navrhli jsme novou koncepci, která se používá při všech grafických výstupech, od webu po outdoor reklamu.

Věrnostní program i CRM systém

Nejlepší zákazníci jsou ti, kteří se vracejí a nakupují dlouhodobě.

Proto je třeba s nimi pracovat, pečovat o ně a správně s nimi komunikovat.

Navrhli jsme koncepci zákaznického programu „Klub Optika Kocandová“.

Zavedli jsme pro pobočky optik komplexní informační a CRM systém, který firmě umožnil nejenom zefektivnit procesy, ale i lépe pracovat se současnými i potenciálními zákazníky.

Online i offline

Vytvořili jsme nové webové stránky a staráme se o jejich optimalizaci pro vyhledávače.

Rovněž spravujeme PPC kampaně na internetu a stránku na Facebooku.

Začlenili jsme i pravidelnou komunikaci se zákazníky v okolí optik, a to prostřednictvím venkovní reklamy, direct mailu, pořádáním akcí apod.

Při prezentaci firmy spolupracujeme například se známou zpěvačkou Naďou Urbánkovou.

Optika Šárka Kocandová

Šárka Kocandová provozuje síť optik na jižní Moravě a na Vysočině. Prodejny se nacházejí v Brně, Ivančicích, Jihlavě, Třebíči, Velkém Meziříčí a Znojmě.

Vyjádření zákazníka

MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ  nám ušetří čas i peníze a nejdeme tak cestou pokus-omyl. Jsme velice spokojeni s produkcí, všechny služby a zboží dostaneme včas a bez jakýchkoliv starostí. Kromě obvyklé propagace a aktivit jsme zavedli například komunitní marketing nebo CRM, což jsou cesty, které nám přinášejí zákazníky velice efektivním způsobem.

Šárka Kocandová
majitelka optiky
Chcete také uspět? Napište nám

Registrujte se do newsletteru a získávejte aktuální informace