Webová analytika a digitální analytika

WEBOVÁ ANALYTIKA A DIGITÁLNÍ ANALYTIKA

Bez dostatku dat a jejich analýzy je váš internetový marketing jen hra s nejistým výsledkem. Dokážete přesně vyčíslit přínos konkrétní reklamní kampaně? Bez ohledu na to, zda šlo o banner, PPC reklamu či e-mail? Zjistěte díky analytice, kam investovat vaše výdaje na online marketing.

  • Zjistěte, co vám přivádí na web skutečné zákazníky.
  • Využijte Google Analytics a další nástroje na víc než běžných 5% u průměrné firmy.
  • Zaměřujeme se na rentabilitu a skutečný výkon, máme reálné výsledky.

WEBOVÁ ANALYTIKA POMŮŽE VÁM I NÁVŠTĚVNÍKŮM WEBU

Webová analytika umožňuje sledovat chování návštěvníků na webu, měřit ho a vyhodnocovat. Digitální analytika navíc analyzuje i mobily, e-maily atd. Díky tomu uvidíte, co se na webu děje a zároveň zjistíte, které úpravy webu usnadní návštěvníkům stránek orientaci na něm, zjednoduší jim cestu k nákupu, či je přimějí utratit více.

SMYSLUPLNÉ ROZDĚLENÍ INVESTIC DO ON-LINE MARKETINGU

98 % zákazníků nenakoupí při první návštěvě. Atribuční analýza identifikuje do jaké míry se jednotlivé kanály a média podílejí na finální transakci. Cílem je posílit kanály, které více napomáhají ke konverzi. Měříme, vyhodnocujeme a predikujeme dopad výše investic do jednotlivých marketingových kanálů a doporučujeme optimální rozdělení rozpočtu mezi jednotlivé kanály.

TRVALE ZVÝŠÍME VÁŠ OBRAT, MÁME REÁLNÉ VÝSLEDKY

Vážíme si vašich investic a zaměřujeme se na rentabilitu a skutečný výkon. Potvrzuje to 95 % našich klientů. Eshopu s doplňky stravy jsme navýšili tržby o 47 % za 6 měsíců. Také Google důvěřuje našim schopnostem - jsme certifikovaným partnerem Google. Ve váš prospěch bude pracovat tým zkušených specialistů s roky zkušeností.

Zjistěte více o digitální analytice pro vás

Chtějte profesionální marketing

S MARKETINGOVOU KANCELÁŘÍ.CZ jsme velice spokojeni. Ušetří nám to čas, peníze a nejdeme takovou tou cestou pokus-omyl. Jsme velice spokojeni s produkcí, všechny služby a zboží dostaneme včas a bez jakýchkoliv starostí. Kromě obvyklé propagace a aktivit jsme zavedli například komunitní marketing nebo CRM, což jsou cesty, které nám přinášejí zákazníky velice efektivním způsobem.

Šárka Kocandová
majitelka optiky
Optika Šárka Kocandová